Subject: Teatis ohtlikuma lõhketöö loa väljastamisest - RB II 2. lõik
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 14:16:02 +0200

Tere,

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse §32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet väljastas ettevõttele Voglers Eesti OÜ ohtlikuma 
lõhketöö loa nr LTL-03-25 Rapla maakonnas Rapla vallas Röa külas Rail Baltic 
II trassi 2. lõigu ehitamisel pinnase kobestamiseks lõhketöödega (piketid 
2+800 kuni 3+800).

Luba kehtib 12.02.2025 kuni 11.02.2026.

Luba ja loa väljastamise otsus on manuses.

Lugupidamisega,

	Arno Paikles
Tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn